SOMON DNA AŞISI

Somon DNA Aşısı ile “Görünür Gençliğinizi” geri kazanmak ister misiniz?
Her sabah daha pürüzsüz ve daha aydınlık bir cilt ile uyanın.
Somon DNA aşısı ile; sıcak yaz günleri yaklaşırken, güneş hasarlarından cildinizi koruyun.
Klinik olarak kanıtlanmış, cilt yenilemede bir çok kullanım alanına sahip Somon DNA & Hyaluronik Asit aşısı ile tanışma zamanı

Somon DNA Aşısı

İlk aşamada; cilde hızla nem,elastikiyet ve parlaklık veren,yoğun bir hyaluronik asit enjeksyonu yapılmaktadır. Uygulama sonrası ciltte,%15 oranında nem etkisi oluşturur. İkinci aşamada; Somon DNA’ sındaki polipeptidler, cilde elastikiyet veren elastin ve fibroblast artışı sağlayarak, cildin sıkılığını ve yenilenme hızını arttırır. Uygulama sonrası,%22 oranında ciltte elastikiyet artışı sağlar. İki Aşının periyodik olarak uygulanması; UV ışınlarına,serbest radikallere karşı ciltte ortaya çıkan yaşlanma ve güneş hasarını azaltır. Ciltte hızla bir yenilenme sürecini başlatır.

Somon DNA Aşısı Hangi Durumlarda Uygulanır ? 1-Kırışıklık tedavisinde
2-Cilde nem,parlaklık ve ışıltı vermek için
3-Akne skarlarında
4-Göz altı morlukları ve göz altının aydınlatılmasında
5-Kuru ve nemsiz ciltlerde yoğun nem desteği.
6-Sigara,stres,menopoz,hormonal bozukluk ,düzensiz ilaç kullanımına bağlı mat,sarı ve kuru ciltlerde
7-Boyun ve dekolte gençleştirmede
8-El üstü gençleştirmede
9-Vücut çatlaklarında

Tedavi Aralıkları ;
Kişinin cildine göre,1 haftalık aralıklarla en az 3 seans olmak üzere önerilen 6 seans uygulamadır.

Etkinlik ;
12 ay cilt yenileme etkisi vardır.

Allerjik Etki; Hiç bir şekilde allerjik etkisi yoktur,testleri yapılmış ithal bir üründür.

Uygulama Şekli;
Lokal anestezi sonrası ,mikroenjeksiyonla istenilen bölgelere uygulanır.
Genç ve olgun cilt yapısı farketmeksizin tüm ciltlerde kullanım alanına sahiptir.